torsdag 8. februar 2007

Logg Torsdag 08.02.07

Endelig ferdig!!!!

I dag ble vi ferdig med sekketrallen, det har vært en krevende og spennende uke med litt hastverk og ting som måtte endres, men sluttproduktet ble bare knallbra. Vi har hatt gode arbeidstillinger, tatt mye bilder, gjort det arbeidet som skulle gjøres, fulgt reglene og fulgt opp bloggen slik vi skulle. I dag slipet Simen deler av trallen og til slutt lakerte han den, jeg og Kjetil har for det meste redigert fimen og planlagt hvordan vi skal legge frem produktet/prosjektet. I løpet av denne tiden har jeg lært en del nye ting, og fått brukt en god del av de kunnskapene som jeg nesten hadde glemt, jeg har blandt annet lært og tig sveise, å fikk dette veldig godt til. Jeg har regnet ut mål på rampen, saget, dreiet, pusset, bøyd, sveiset, tatt bilder og hjulpet til med forskjellig.






1 kommentar:

kjetil sa...

jaså robert jeg visste ikke at vi var i 2006. jeg trodde vi var i 2007. men ellers veldig bra logg. veldig bra bilder:p og d blir bra.